Οι παρακάτω γενικοί όροι συμμετοχής συνιστούν αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδίου και παρακαλούμε να διαβαστούν προσεκτικά πριν εγγραφείτε σε κάποιο από τα οργανωμένα ταξίδια μας.

Είμαστε η εταιρία με την επωνυμία ‘ΚΙΤΣΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ’ , με τον διακριτικό τίτλο ‘ALLER’ με έδρα τον Νομό Θεσσαλονίκης, Δήμο Θερμαϊκού, Περαία, Αμπελοκήπων 43, Τ.Κ. 57019, με αριθμό ειδικού σήματος Ε.Ο.Τ. 09.33.Ε.60.00.00789.00, μέλος του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών γραφείων ΗΑΤΤΑ, Ένωσης τουριστικών γραφείων Μακεδονίας-Θράκης και Συνδέσμου Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας-Θράκης. Η οποία έχει συσταθεί και λειτουργεί σύμφωνα με τους νόμους της Ελληνικής Δημοκρατίας και διοργανώνουμε, μεταπουλάμε τουριστικά προϊόντα μεταφορών, κρατήσεων, ταξιδιών κ.α.

01. ΕΥΘΥΝΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ

Για την διοργάνωση των ταξιδιών η ALLER χρησιμοποιεί αεροπορικές και άλλες μεταφορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία και άλλους φορείς, στους οποίους δεν έχει άμεσο έλεγχο. HALLERδεν έχει ιδιόκτητα αεροπλάνα, ξενοδοχεία, πλοία κ.α. για να θεωρείται υπεύθυνο για τη σωστή ή μη λειτουργία τους.

Ο ρόλος του διοργανωτή είναι καθαρά μεσολαβητικός για την παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες, γι 'αυτό και οι ευθύνες εντοπίζονται μόνο σε περιπτώσεις παραλείψεων και οργανωτικών αδυναμιών. Η ALLER δεν κάνει κατάχρηση των ελαφρυντικών που συνεπάγεται ο μεσολαβητικός ρόλος και καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών της . Δεν είναι, ωστόσο, ούτε δυνατό ούτε δίκαιο να θεωρηθεί υπεύθυνο για ανωμαλίες που δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει αποτελεσματικά όπως:

  • Αλλαγές καθυστερήσεις ή ακυρώσεις προγραμματισμένων δρομολογίων κάθε μορφής.
  • Ατυχήματα, ασθένειες ή δυσάρεστες οργανικές επιπτώσεις από κλιματολογικές συνθήκες, αδυναμία προσαρμογής σε διαφορετικές χρονικές ζώνες και υψόμετρο, επιδημίες, τροφικές δηλητηριάσεις ή ανεπαρκείς συνθήκες καθαριότητας.
  • Οποιεσδήποτε δυσχέρειες που μπορεί να προκληθούν από απρόβλεπτες καταστάσεις, όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες, πραξικοπήματα, πόλεμοι, αεροπειρατείες, πυρκαγιές, σεισμοί, πλημμύρες και οποιαδήποτε άλλη ανάγκη ή κατάσταση ανώτερης βίας.
  • Φθορά απώλεια ή κλοπή αποσκευών, προσωπικών αντικειμένων, χρημάτων ή ταξιδιωτικών εγγράφων κι οποιαδήποτε συνέπεια από εγκληματική ή άλλη αξιόποινη πράξη.
  • Η ALLER, πάντως καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια και προσφέρει κάθε δυνατή εξυπηρέτηση και βοήθεια στην αντιμετώπιση τέτοιων περιπτώσεων.

Αρχηγός / Συνοδός
Τα οργανωμένα μας σε γκρουπ ταξίδια συνοδεύονται από έμπειρο και γλωσσομαθή συνεργάτη, ο οποίος φροντίζει για την ομαλή εκτέλεση του προγράμματος και α) παραλαμβάνει το γκρουπ από την ημέρα αναχώρησης έως την ημέρα επιστροφής στην Ελλάδα ή β)παραλαμβάνει το γκρουπ στο σταθμό της πρώτης διανυκτέρευσης και το παραδίδει στο σταθμό της τελευταίας διανυκτέρευσης, ανάλογα με το πρόγραμμα της εκδρομής. Κατά την διάρκεια των ξεναγήσεων, ο Αρχηγός/Συνοδός λειτουργεί ως μεταφραστής του τοπικού αγγλόφωνου ξεναγού. Εντός του αεροσκάφους ο αρχηγός - συνοδός δεν έχει περισσότερα δικαιώματα από οποιονδήποτε άλλο ταξιδιώτη, γι αυτό και τυχόν παραλείψεις ή ευθύνες κατά τη διάρκεια της πτήσης θα πρέπει να ζητηθούν μόνο από την αεροπορική εταιρία, όπως αυτές καθορίζονται από τη Συνθήκη της Βαρσοβίας. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα αντικατάστασης του αρχηγού/συνοδού κατά την διάρκεια της εκδρομής λόγω έκτακτων περιστάσεων. Σε ορισμένες περιπτώσεις η συνοδεία πραγματοποιείται με τοπικούς αντιπροσώπους. Οι τοπικοί αντιπρόσωποι συναντούν τον πελάτη συνήθως στο ξενοδοχείο διαμονής του κατόπιν συνεννόησης και του δίνουν τις βασικές πληροφορίες και κατευθύνσεις για τον προορισμό. Στις αρμοδιότητες των τοπικών αντιπροσώπων δεν περιλαμβάνεται:

  • η παραλαβή και η μεταφορά του γκρουπ από και προς το αεροδρόμιο στον εκάστοτε προορισμό η οποία πραγματοποιείται με τοπικό αγγλόφωνο ξεναγό.
  • η συμμετοχή του στις ξεναγήσεις και στις προαιρετικές εκδρομές του

02. ΕΓΓΡΑΦΕΣ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ - ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ

Η δήλωση συμμετοχής εγγραφής του πελάτη σε ένα οργανωμένο ταξίδι, πρέπει να γίνεται το αργότερο και 10 ημέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης η εκτός αν ειδικώς αναφέρεται, αυτό μπορεί να γίνει με επίσκεψη στα γραφεία ή υποκαταστήματα των διοργανωτών ή των πωλητών, με αλληλογραφία(& ηλεκτρονική),φαξ, τηλέφωνο ή μέσω της ιστοσελίδας, με τις προϋποθέσεις, για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε κράτηση θέσης πρέπει να συνοδεύεται από προκαταβολή ίση με το 30% των συνολικών δαπανών συμμετοχής και τη συμμόρφωση και πλήρης αποδοχή των παρόν Όρων. Κρατήσεις που δεν επικυρώνονται με πληρωμή της ανάλογης προκαταβολής δεν υποχρεώνουν το γραφείο να δεσμεύει θέσεις.

Οι κρατήσεις για τις προσφερόμενες υπηρεσίες γίνονται από την ALLER με την έκδοση του προγράμματος και μέσα στην καθοριζόμενη για κάθε ταξίδι προθεσμία εγγραφής που ωστόσο δεν υποχρεώνει τον διοργανωτή να εξασφαλίσει θέσεις στον ενδιαφερόμενο αν στο μεταξύ έχουν εξαντληθεί οι προβλεπόμενες θέσεις, για το οποίο πάντως ο διοργανωτής οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη. Στις εκδρομές με πούλμαν κάθε εκδρομέας δεν καταλαμβάνει συγκεκριμένο κάθισμα, για όλες τις προβλεπόμενες μετακινήσεις. Στην διάρκεια του ταξιδιού συνυπολογίζονται οι ημέρες αναχώρησης και άφιξης. Η εξόφληση του υπολοίπου γίνεται προκαταβολικά όχι αργότερα από την έναρξη του ταξιδιού. Ενημερωτικά ταξιδιού παραδίδονται πριν από την έναρξη του ταξιδιού. Οι υπηρεσίες σε μεμονωμένους ταξιδιώτες στην χώρα προορισμού προσφέρονται σε διεθνή γλώσσα και όχι στα ελληνικά.

03. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Κάθε ταξίδι κάθε προγράμματος έχει και μια συγκεκριμένη προθεσμία για δήλωση συμμετοχής. Η προθεσμία αυτή συνδέεται με αντίστοιχες χρονικές δεσμεύσεις της ALLER προς τις αεροπορικές εταιρίες, τα ξενοδοχεία και άλλους φορείς που χρησιμοποιούνται για την εξασφάλιση των υπηρεσιών που προβλέπει κάθε ταξίδι. Είναι λογικό οι φορείς αυτοί να ενδιαφέρονται για τις θέσεις, δωμάτια ή άλλες υπηρεσίες που έχουμε κρατήσει και ακόμα λογικότερο να ζημιωθούν εξ αιτίας μιας άκαιρης ακύρωσης εκ μέρους μας αν κάποιο ταξίδι δεν πραγματοποιείται. Με τα δεδομένα αυτά η προθεσμία συμμετοχής προσδιορίζει και τα χρονικά όρια,

στα οποία μπορούμε να ακυρώσουμε το αντίστοιχο ταξίδι χωρίς κάποια οικονομική επίπτωση σε βάρος μας. Ταυτόχρονα, δίνει συγκεκριμένη απάντηση στην κλασική ερώτηση «μέχρι πότε μπορώ να δηλώσω» και αποτελεί αποφασιστικό ερέθισμα συμμετοχής για τους αναβλητικούς που διατρέχουν τον κίνδυνο να μη βρουν θέση αν αγνοήσουν την προθεσμία. Αλλά και για εμάς είναι θετική η προθεσμία συμμετοχής γιατί συντελεί στο εγκυρότερο κλείσιμο των προβλεπόμενων θέσεων εξασφαλίζοντας έτσι τον απαραίτητο χρόνο για καλύτερη οργανωτική προετοιμασία της κάθε αναχώρησης.

04. ΕΚΤΕΛΕΣΗ, ΑΛΛΑΓΗ Ή ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Ελάχιστη απαιτούμενη συμμετοχή για όλες τις οργανωμένες εκδρομές σε προορισμούς καθορίζεται και αναφέρεται από το γραφείο σε κάθε περίπτωση διαφορετικά. Η ALLERέχει το δικαίωμα να ακυρώνει οποιοδήποτε ταξίδι αν η συμμετοχή κριθεί ανεπαρκής ή για άλλους λόγους που κατά την κρίση του δεν ευνοούν την πραγματοποίησή του. HALLER οφείλει να ειδοποιήσει τους πελάτες για την ματαίωση της εκδρομής μέχρι και 4 ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού. Στην περίπτωση αυτή οι υποχρεώσεις της ALLER περιορίζονται στην επιστροφή των χρημάτων που έχει εισπράξει. Εξάλλου η ALLER δεσμεύεται να τηρήσει το πρόγραμμα των εκδρομών όπως αυτό αναφέρεται στην περιγραφή εκάστου ταξιδιού. Η ALLER έχει επίσης το δικαίωμα να επιφέρει αλλαγές στο πρόγραμμα κατά το μέτρο που κρίνει σκόπιμο, προκειμένου να ξεπεραστούν τεχνικά προβλήματα ή απρόβλεπτες δυσκολίες. Εφόσον οι μεταβολές που επήλθαν στο περιγραφόμενο πρόγραμμα έχουν κοινοποιηθεί με οποιοδήποτε εύληπτο τρόπο στον πελάτη, η ALLER δεν δεσμεύεται από την περιγραφή του προγράμματος της εκδρομής. Οι αλλαγές αυτές είναι δυνατόν να γίνουν πριν αρχίσει το ταξίδι και, αν είναι τόσο σημαντικές, ώστε να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του, οι συμμετέχοντες δικαιούνται να ακυρώσουν την κράτηση τους και να πάρουν πίσω τα χρήματα που πλήρωσαν, χωρίς άλλη αξίωση. Αν όμως, οι αλλαγές κριθούν απαραίτητες κατά την εξέλιξη του ταξιδιού, οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να τις δεχτούν. Για τις αναχωρήσεις Πάσχα και Χριστουγέννων και εν γένει υψηλών περιόδων ενδέχεται να γίνει αλλαγή του προγράμματος. Γίνεται γνωστό εκ των προτέρων και ρητά συμφωνείτε ότι οι αεροπορικές εταιρείες και για τους δικούς τους λόγους ορισμένες φορές ναυλώνουν για δικές τους πτήσεις αεροπλάνα άλλης εταιρείας, η περίπτωση αυτή δεν αποτελεί λόγω ακύρωσης. Αλλαγές στα προγράμματα πτήσεων και στους τύπους των αεροσκαφών μπορούν να γίνουν από μια αεροπορική εταιρεία για λειτουργικούς λόγους που εμείς δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Μια προγραμματισμένη με ενδιάμεσο σταθμό πτήση , από την Α στην Β πόλη, ένας συνεχές ταξίδι χωρίς στάση και μια προγραμματισμένη απευθείας πτήση μπορεί να γίνει με έναν με έναν η περισσότερους σταθμούς.

05. ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Σύμφωνα με την κοινοτική και ελληνική νομοθεσία (Π.Δ.336/1996) η ALLERέχει προβεί στην ασφάλιση της αστικής της ευθύνης για την κάλυψη έναντι των πελατών μας, για σωματικές βλάβες ή θάνατο ή υλικές ζημιές, δικαστικά έξοδα και λοιπές δαπάνες καθώς και για την επιστροφή των καταβληθέντων και των επαναπατρισμό των ταξιδιωτών σε περίπτωση πτώχευσης ή/που είναι τυχόν να προκληθούν από τη μη εκτέλεση και/ή πλημμελή εκτέλεση των υποχρεώσεων που αναλαμβάνουμε κατά τη σύναψη της ταξιδιωτικής σύμβασης. Παρέχετε μόνο στο οργανωμένο πακέτο εκδρομής. Οι πελάτες που επιθυμούν την παροχή αυτής από το γραφείο σε ημερήσια/μονοήμερη εκδρομή πρέπει να το αναφέρουν στο γραφείο και να συμφωνηθεί επιπλέον.

06. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Βασική υποχρέωση όσων συμμετέχουν σε ομαδικά ταξίδια είναι η απόλυτη συμμόρφωση τους προς το πρόγραμμα του ταξιδιού και τις υποδείξεις των συνοδών / αρχηγών / ξεναγών και η έγκαιρη προσέλευση στις εκδηλώσεις του προγράμματος. Η έλλειψη συνέπειας, εκτός των άλλων προβλημάτων που δημιουργεί, δίνει το δικαίωμα στον συνοδό να αγνοήσει τον αδιάφορο πελάτη και η ALLER να αρνηθεί οποιαδήποτε αποζημίωση για υπηρεσίες που δεν του δόθηκαν. Οι συμμετέχοντες στα οργανωμένα ταξίδια της ALLER είναι επίσης αποκλειστικά υπεύθυνοι για την έγκαιρη εξασφάλιση και διαφύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων, διαβατηρίων κ.α. προσκόμιση φωτοτυπίας διαβατηρίων με τα ονόματα των επιβατών, καθώς και για την γνησιότητα των στις ελληνικές ή ξένες νομισματικές και τελωνειακές αρχές.

Εύλογα παράπονα κατά την διάρκεια του ταξιδιού πρέπει να αναφέρονται αμέσως και επί τόπου στον συνοδό (η ελλείψει αυτού στο γραφείο μας) και στον παρέχοντα την συγκεκριμένη υπηρεσία εγγράφως, αν το πρόβλημα που παρουσιάστηκε δεν κατέστη δυνατόν να λυθεί επί τόπου, ο πελάτης υποχρεούται να διαμαρτυρηθεί γραπτώς και εντός προθεσμίας δέκα ημερών από την επιστροφή της εκδρομής για τυχόν παραλείψεις και πλημμελή εκτέλεση αυτής. Σε επιστολές παραπόνων που θα αποσταλούν μετά το πέρας της ανωτέρω προθεσμίας, η ALLER διατηρεί το δικαίωμα να μην απαντήσει.

Σε περίπτωση που ο πελάτης διακόψει το ταξίδι του με δική του απόφαση και αποχωριστεί από την ομάδα, ακόμη και για κάποιο λόγο ανωτέρας βίας, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία η αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησης του εκτός ομάδας επιβαρύνουν τον ίδιο.

Προς επίλυση τυχόν προβλήματος τα μέλη δεσμεύονται να απευθυνθούν στην επιτροπή φιλικής επίλυσης διαφορών του ΗΑΤΤΑ , και να ζητήσουν την μεσολάβηση του. Αν η φιλική επίλυση της διαφοράς δεν καταστεί δυνατή, αρμόδια είναι τα δικαστήρια της χώρας.

07. ΤΙΜΕΣ

Όλες οι αναγραφόμενες τιμές υπολογίστηκαν με βάση συναλλαγματικές ισοτιμίες και τους αεροπορικούς ναύλους που ίσχυαν την περίοδο έκδοσης του προγράμματος. Οι τιμές αυτές είναι δυνατό να αυξηθούν απροειδοποίητα σε περίπτωση αλλαγής των ναύλων, ανατιμήσεως ξένων συναλλαγματικών μονάδων ή οποιασδήποτε ανατροπής των αρχικών κοστολογικών δεδομένων και ανατιμήσεων που το κράτος ήθελε επιβάλλει, μετά την έκδοση του προγράμματος. Η αλλαγή της τιμής μπορεί να γίνει μέχρι και 20 ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού και δεν αποτελεί δικαιολογία για ακύρωση συμμετοχής. Αν το γραφείο αποδεχτεί κράτηση εκδρομής μετά την προθεσμία δηλώσεων συμμετοχών, η μη εξασφάλιση βίζας η άλλων ταξιδιωτικών εγγράφων είναι στην πλήρη ευθύνη και αρμοδιότητα του ταξιδιώτη ακόμη και αν το γραφείο μεσολάβησε εμμέσως η αμέσως σε αυτό, δεν απαλλάσσει τον ταξιδιώτη από τυχόν ακυρωτικά εάν τελικά δεν μπορέσει να ταξιδέψει.

08. ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

Για όλους τους συμμετέχοντες στις οργανωμένες εκδρομές εξωτερικού, απαιτείται η κατοχή νέου διαβατηρίου , που να έχει εκδοθεί από το 2006 και μετά, στις χώρες που υπάγονται στην συνθήκη Σενγκεν μπορείτε να ταξιδέψετε με την αστυνομική σας ταυτότητα στα Λατινικά. Για ορισμένους προορισμούς απαιτείται επιπροσθέτως λήξη διαβατηρίου μετά 6 η 12 μήνες. Για τις εκδρομές ανά τον κόσμο , όπου ο διεθνής οργανισμός υγείας απαιτεί η συνιστά υγειονομική αγωγή δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη, συνεπώς συνιστούμε στους συμμετέχοντες να συμβουλεύονται το υγειονομικό κέντρο της περιοχής τους. Οι αναφερόμενες πληροφορίες αφορούν κατόχους Ελληνικών διαβατηρίων μόνο. Η ισχύς δε όλων των προσωπικών ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατήριο, ταυτότητα) είναι ευθύνη του ταξιδιώτη. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζονται οι ανήλικοι ταξιδιώτες που πρέπει απαραιτήτως να είναι εφοδιασμένοι με διαβατήριο. Εάν οι ταξιδιώτες είναι κάτοχοι μη Ελληνικών διαβατηρίων καλό είναι να απευθύνονται στην πρεσβεία τους. Τυχόν μη εξασφάλιση έγκαιρης έκδοσης η θεώρησης των ταξιδιωτικών εγγράφων δεν δικαιολογεί την ακύρωση συμμετοχής χωρίς χρέωση ακυρωτικών.

09. ΔΙΑΜΟΝΗ

Όλα τα χρησιμοποιούμενα από τον διοργανωτή καταλύματα έχουν την νόμιμη και εν' ισχύ άδεια λειτουργίας που απαιτείται από τις αρμόδιες αρχές του κράτους υποδοχής. Η επιλογή των ξενοδοχείων γίνεται με κριτήρια για την θέση τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή τιμή ανάλογα με την κατηγορία τους ως αυτή αναφέρεται στην περιγραφή κάθε ταξιδιού. Τα δωμάτια / καμπίνες που προσφέρονται στις αναγραφόμενες τιμές είναι standard (βασικές), εάν ο ταξιδιώτης επιθυμεί συγκεκριμένη θέα ή άλλο τύπο δωματίου τότε εφ' όσον υπάρχει διαθεσιμότητα προσφέρεται με το ανάλογο κόστος.

Τα δωμάτια των περισσοτέρων ανά τον κόσμο ξενοδοχείων έχουν μελετηθεί για να φιλοξενούν δύο κλίνες. Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς των ξενοδοχείων, τα δωμάτια παραλαμβάνονται μετά τις 14.00 και παραδίδονται το αργότερο ως τις 12.00 το μεσημέρι. Το τρίτο κρεβάτι σε όλα τα ξενοδοχεία είναι πρόσθετο κρεβάτι. HALLER καταβάλει κάθε προσπάθεια για να παρατείνει το όριο παραμονής, ώστε να εξυπηρετούνται οι εκδρομείς που αναχωρούν με βραδινές ή πολύ πρωινές πτήσεις. Η εξυπηρέτηση αυτή θα υπάρχει εάν και εφ' όσον τα δωμάτια δεν έχουν δοθεί σε άλλους πελάτες του ξενοδοχείου. Σε κάποια κρουαζιερόπλοια ισόποσα προσφέρονται καμπίνες σε 3 διαφορετικά καταστρώματα, προκράτηση συγκεκριμένης καμπίνας προσφέρεται μόνο αν ζητηθεί τύπος καμπίνας σε σουίτα και εφ' όσον υπάρχει διαθεσιμότητα. Σε όλους τους προσφερόμενους τύπους διαμονής προσφέρονται ειδικοί χώροι φύλαξης των τιμαλφή και προσωπικών εγγράφων. Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιηθεί αυτή η παροχή, οποιαδήποτε απώλεια εγγράφων, διαβατηρίων, εισιτηρίων, τιμαλφή κ.α. επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον ταξιδιώτη και αποτελεί ολοκληρωτικά δική του ευθύνη και κόστος ή οποιαδήποτε διαδικασία. Οι τράπεζες λειτουργούν 24 ώρες στα ξενοδοχεία, προσφέρονται επίσης μηχανές για ανάληψη χρημάτων. Όλα τα ξενοδοχεία και πλοία διαθέτουν την δυνατότητα επίσκεψης γιατρού στο δωμάτιο / καμπίνα σας. Εάν λαμβάνετε κάποιο συγκεκριμένο φάρμακο σας παρακαλούμε να φροντίσετε να το προμηθευτείτε από την Ελλάδα. Σε περίπτωση καθυστερημένης άφιξής σας στο ξενοδοχείο, μετά την ημέρα της προγραμματισμένης άφιξής σας και εφ' όσον δεν έχετε ενημερώσει σχετικά, το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να διαθέσει και την υπόλοιπη κρατημένη περίοδο εάν του ζητηθεί. Τα ποτά, εκτός αν ρητώς αναφέρεται, δεν περιλαμβάνονται στην τιμή της ημιδιατροφής ή της πλήρους διατροφής. Υπενθυμίζουμε πριν την αναχώρησή σας από το ξενοδοχείο να εξοφλείτε τυχόν προσωπικούς λογαριασμούς (τηλεφωνήματα, ποτά κ.λπ.).

10. ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Οι αποσκευές παραδίδονται στον μεταφορέα και παραλαμβάνονται με ευθύνη των κατόχων τους ανεξάρτητα αν υπάρχει η όχι συνοδεία των εκπροσώπων του τουριστικού γραφείου.

Σε περίπτωση φθοράς η απώλειας ισχύει ο κανονισμός της ΙΑΤΑ για τα αεροπλάνα και οι αντίστοιχες συνθήκες για κάθε μεταφορικό μέσον και για τα ξενοδοχεία , και η ευθύνη στην περίπτωση αυτή περιορίζεται σύμφωνα με αυτές τις συνθήκες . Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αποσκευών. Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως επιτρέπουν μια αποσκευή βάρους 20 κιλών. Εκτός από τις βασικές αποσκευές οι συμμετέχοντες μπορούν να κρατούν στις μετακινήσεις τους μια μικρή χειραποσκευή οι διαστάσεις της οποίας δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 50Χ40Χ25 εκατοστά και την μεταφορά υγρών σε συσκευασίες βάρους μέχρι 100 γρμ. Οι όποιες να μην υπερβαίνουν αθροιστικά το ένα λίτρο σε διάφανη θήκη 20Χ20 εκατοστών.

Περιπτώσεις που ο επιβάτης έχει υπερβάλλον βάρος η περισσότερες αποσκευές μπορεί να επιφέρουν από την αεροπορική εταιρεία επί πλέον χρεώσεις τις οποίες επιβαρύνεται ο ταξιδιώτης.

Σε ειδικές περιπτώσεις οι αεροπορικές εταιρείες (συνήθως μικρά αεροσκάφη) λειτουργούν με διαφορετικούς Όρους.

11. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Για την εξασφάλιση ξενοδοχείων και άλλων απαραίτητων υπηρεσιών η ALLER προπληρώνει σημαντικά ποσά αρκετούς μήνες πριν από την πραγματοποίηση των ταξιδιών που έχει προγραμματίσει και δεσμεύεται με συγκεκριμένες υποχρεώσεις αποζημίωσης σε περίπτωση μερικής ή ολικής ακύρωσης. Γι' αυτό και είναι με την σειρά του υποχρεωμένο να παρακρατήσει ολόκληρη τη προκαταβολή ή και να ζητήσει συμπληρωματική πληρωμή σε περίπτωση άκαιρης ακύρωσης. Θεωρείτε άκαιρη οποιαδήποτε ακύρωση γίνεται μέσα στις 20 τελευταίες μέρες που προηγούνται της

έναρξης του ταξιδιού, εκτός αν άλλως αναφέρεται στην περιγραφή της εκδρομής. Εξάλλου ο πελάτης που αδυνατεί να συμμετάσχει στο οργανωμένο ταξίδι για το οποίο έχει είδη πληρώσει προκαταβολή ή και εξόφληση, μπορεί να εκχωρεί την κράτηση του σε άλλο πρόσωπο που πληροί όλους τους απαιτούμενους όρους για το οργανωμένο ταξίδι, αφού ενημερώσει το γραφείο τουλάχιστον 8 εργάσιμες ημέρες πριν την αναχώρηση και εφ' όσον δεν έχουν εκδοθεί αεροπορικά εισιτήρια, εκτός αν υπάρχει άλλη δέσμευση από

τους προμηθευτές όπως απαγόρευση αλλαγής ονομάτων κ.α. Ο πελάτης που εκχωρεί και ο πελάτης που αποδέχεται την συμμετοχή του στην εκδρομή ευθύνονται αλληλεγγύως έναντι της ALLER για το οφειλόμενο υπόλοιπο του ποσού καθώς και για ενδεχομένως πρόσθετα έξοδα της εκχώρησης αυτής.

Οι ακυρώσεις γίνονται μόνον εγγράφως προς την εταιρεία μας και ανεξάρτητα από την ημερομηνία εγγραφής και αναχώρησης της εκδρομής επιδέχονται τις παρακάτω παρακρατήσεις:

  • Ακύρωση 20 ημέρες πριν από την αναχώρηση, παρακράτηση 20% της αξίας της συμμετοχής.
  • Ακύρωση 19-10 ημέρες πριν από την αναχώρηση, παρακράτηση 50% της αξίας της συμμετοχής.
  • Ακύρωση 10 ημέρες πριν από την αναχώρηση, παρακράτηση 100% της αξίας της συμμετοχής.

Για ειδικές αναχωρήσεις , εορταστικές περιόδους , περιόδους εκθέσεων η ταξίδια με ναυλωμένα πλοία η αεροπλάνα, οι παραπάνω αναφερόμενες χρονικές περίοδοι είναι μεγαλύτερες και τα ποσοστά παρακρατήσεων υψηλότερα.

Το γραφείο μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για αποφυγή των παραπάνω χρεώσεων - ακυρωτικών όταν η ακύρωση προκύπτει από ασθένεια, ιατρικές εξετάσεις , ατυχήματα και παρόμοιους λόγους, οι οποίοι δεν δημιουργούν προϋπόθεση για ακύρωση σύμφωνα με τα διδάγματα της κοινής πείρας χωρίς παρακράτηση των ακυρωτικών.

Η τακτοποίηση λογαριασμών που αφορούν σε ακυρώσεις γίνεται από το γραφείο μας τουλάχιστον 30 ημέρες μετά το πέρασμα του ταξιδιού.

Για τα ατομικά μεμονωμένα ταξίδια ισχύουν διαφορετικοί όροι ακυρώσεων , σύμφωνα με τους Όρους του κάθε ναύλου των αεροπορικών εταιρειών καθώς και την πολιτική για θέματα ακυρώσεων του εκάστοτε ξενοδοχείου, οι χρεώσεις γίνονται ανεξάρτητα από τον χρόνο της εγγραφής η από το εάν έχουν καταβληθεί τα αντίστοιχα ποσά από τους ταξιδιώτες η όχι.

12. ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΓΕΙΑΣ

Ο πελάτης βεβαιώνει ότι ο ίδιος και όσοι αναφέρονται στην κράτηση διαθέτουν την κατάλληλη φυσική κατάσταση για να ταξιδέψουν. Οποιοσδήποτε πελάτης με οποιαδήποτε ιατρική κατάσταση, η οποία μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα του να ταξιδέψει πρέπει να προσκομίσει πιστοποιητικό γιατρού πριν από την κράτηση. Η εταιρία, οι τοπικές αρχές και ο/η κάθε μεταφορέας διατηρούν το δικαίωμα να διανέμουν εκ μέρους τους ερωτηματολόγιο Δημόσιας Υγείας ανά πάσα στιγμή. Ο πελάτης θα παρέχει ακριβείς πληροφορίες αναφορικά με οποιαδήποτε συμπτώματα ασθένειας συμπεριλαμβανόμενης και της γαστρεντερίτιδας. Για τα ταξίδια μέσω θαλάσσης και/ή αέρος, Ο μεταφορέας μπορεί να αρνηθεί την επιβίβαση του οποιοδήποτε επιβάτη που θεωρεί κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια ότι έχει συμπτώματα οποιουδήποτε ιού-μικροβίου ασθένειας περιλαμβανομένου και του νοροίου.(norovirus). Άρνηση του πελάτη να συμπληρώσει το σχετικό ερωτηματολόγιο μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μη επιβίβασή του. Ο μεταφορέας μπορεί να αρνηθεί σε οποιοδήποτε πελάτη να ταξιδέψει εάν τον θεωρεί ανίκανο να ταξιδέψει και ενδέχεται να διακινδυνεύσει την υγεία ή ασφάλεια ή ενδέχεται να αρνηθεί εισόδου σε λιμάνι ή θα καθιστούσε το μεταφορέα υπεύθυνο για τυχόν έξοδα συμπεριλαμβανομένων και του επαναπατρισμού. Εάν παραλείψετε να γνωστοποιήσετε στην εταιρία οποιαδήποτε τέτοια κατάσταση μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την άρνηση της συμμετοχής σε εσάς ή οποιοδήποτε ταξιδεύει μαζί σας.

Η εταιρία θα κάνει οτιδήποτε είναι δυνατόν να ικανοποιήσει τις ανάγκες σας και ιδιαίτερες απαιτήσεις των πελατών, φαρμακευτικές, διαιτητικές ή άλλου τύπου, αλλά τέτοιες απαιτήσεις δεν αποτελούν στοιχείο σύμβασης και ως εκ τούτου η εταιρία δεν ευθύνεται να τις παρέχει.

13. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Πληροφορίες που μας χορηγείτε σχετικώς με τη συμμετοχή σας στις υπηρεσίες μας θα τηρούνται από την Εταιρία μας σύμφωνα με το νόμο 2471/1997 σχετικώς με τη προστασία επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται για συμμετοχές, κρατήσεις, εκδόσεις εισιτηρίων και σύνταξη της λίστας πελατών, για σκοπούς ταξιδιωτικής ασφάλισης και μάρκετινγκ. Μπορείτε να παραλάβετε ένα αντίγραφο πληροφοριών προσωπικού χαρακτήρα που τηρείτε για εσάς με έγγραφη αίτηση στην εταιρία μας. Η προστασία προσωπικών δεδομένων λαμβάνεται σοβαρά υπ’ όψιν. Για να μπορούμε να συμμορφωνόμαστε με τις υποχρεώσεις μας βάσει του Περί Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων Νόμου, απαιτείτε να διαβάσετε και να συμφωνήσετε με τη πολιτική μας αυτή προτού μας παρέχετε οποιεσδήποτε προσωπικές σας πληροφορίες. Σε περίπτωση που δεν το πράξετε σημαίνει ότι παραβιάζεται τους όρους αυτούς. Είναι δική σας ευθύνη να βεβαιώνεστε ότι οι πληροφορίες που τηρούνται για εσάς είναι σωστές και ακριβείς. Σε περίπτωση που δεν το πράξετε τυχόν λάθη επιβαρύνουν εσάς και σημαίνει ότι παραβιάζετε τους όρους αυτούς.

Γενικά τελειώνοντας

  • Για την ασφάλεια των αποσκευών σας, σας συνιστούμε να είναι κλειδωμένες κατά την παράδοση τους στο αεροδρόμιο. Αποφεύγετε επίσης να έχετε μέσα σε αυτές χρήματα, κοσμήματα και γενικά πράγματα αξίας. Η εταιρία μας ουδεμία ευθύνη φέρει για κλοπή ή διάρρηξη αποσκευών.
  • Ότι στον έλεγχο εισιτηρίων και σε κάθε έλεγχο συνόρων κ.α. θα πρέπει να επιδείξετε το διαβατήριο ή την αστυνομική σας ταυτότητα νέου τύπου. Ότι τοπικώς χρειάζεται.